Kariéra
Máme rádi lidi
a umíme je ocenit
Chceš pracovat s šikovnými lidmi, které práce baví? Ve firmě, která je lidská a daří se jí? Podívej se, jací jsme, pro koho a jak to děláme. A jestli ti náš přístup sedí, budeme rádi, když nám svým nadáním pomůžeš stát se jedničkou na českém trhu!
↓


Lidem se u nás daří
„Jestli v SABu něco umíme dobře, tak je to podporovat růst svých lidí. A přesně takhle chci SAB servis dál stavět. Na našich lidech. Protože firmu nejlépe znají a já znám je. Na lidech, kteří mají stejné hodnoty, jako celý SAB servis.“
Mojmír Urbánek
zakladatel a majitel SAB servis

Lenka Peterková je naše provozní ředitelka
Do firmy nastoupila po mateřské dovolené, nechtěla se vracet do hotelnictví, kde původně pracovala. Začínala jako řadová pracovnice oddělení evidence partnerů, poté se přesunula do provizního oddělení, kde se vypracovala na ředitelku. Po dvou letech strávených na této pozici se stala provozní ředitelkou a vede celý backoffice naší firmy.

Člověkem na svém místě je Eliška Houzarová
Ráda komunikuje a pečuje o lidi, proto u nás září v oddělení podpory. Odpovídá poradcům na chatu nebo radí méně zkušeným kolegům, protože dobře zná lidi a procesy ve firmě. Eliška zastává pozici specialisty, která ji baví a užívá si kolektiv, jehož je součástí.

Hlásnou troubou firmy je Jenda Šimek
Do firmy sice přišel před více než šesti lety na pozici investičního specialisty, ale dnes je ředitelem PR a komunikace. I když původně budoval investiční sekci firmy, vyjednával s producenty a školil poradce, postupně si přibral i komunikaci dovnitř a vně firmy. A jak společnost rostla, nakonec investice předal novému kolegovi a dnes se plně věnuje jen PR.
Kdo jsme a co děláme
Jsme servisní organizace, která se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Řešíme veškeré požadavky ke spokojenosti svých partnerů. Poskytujeme jim IT systémy, obchodní a metodické fintech nástroje, právní a obchodní podporu nebo je propojujeme s finančními institucemi. Jsme firma o lidech ⇆ pro lidi.
Jak to děláme
Nemáme rádi neosobní korporátní styl řízení a pořád se považujeme tak trochu za pankáče. Máme rádi upřímnou komunikaci, jednáme bez obalu, upřímně a syrově. Umíme říct „ne“ i svým partnerům, když si to situace žádá. A v tom jsme v celém oboru finančního poradenství jedineční.
Výroční zpráva 2021 [8 MB, pdf]
A děláme to dobře
Na trhu budeme v listopadu 2023 už rovných 10 let. A je to jízda! Z „garážové“ firmy o několika málo lidech jsme vyrostli ve dvojku na trhu. A stále k nám přicházejí nové a nové poradenské firmy, které s námi chtějí spolupracovat.
Na trhu od roku 2013
Nejrychleji rostoucí firma v segmentu
60 zaměstnanců na centrále
Více než 1 000 poradců v síti
1,025 mld. Kč hrubý provizní obrat v roce 2022

Vila a byt ve Vokovicích
Sídlíme v krásných prostorách v Praze 6 – Veleslavíně kousek od metra Nádraží Veleslavín. Přestože cesta na metro, tramvaj nebo autobus trvá jen 5 minut, jsme blízko přírody. V obytném komplexu vlastníme nádhernou vilu a bytovou jednotku. K vile patří zahrada s terasou, kde v létě společně grilujeme nebo se tu sluní některý z psů, kteří tady s námi pobývají.
Co tě čeká, když se k nám přidáš?

Představíme ti lidi ve firmě,
vše ukážeme a zaškolíme tě

Když budeš potřebovat,
funguje u nás homeoffice

Zasvětíme tě do přehledného a jasného systému následného odměňování

Dostaneš příležitost pracovně růst, vedoucí pozice obsazujeme svými lidmi

4 týdny dovolené a navíc sick days

Samozřejmostí je káva,
čaj a ovoce na pracovišti

Máš-li pejska, je u nás vítán
Chceš nás ještě víc poznat?
Už nebudeme mluvit, podívej se na naše videa a bude ti jasné, co jsme za lidi :-)
Případně jsme na sítích












Volná místa
Tady najdeš pozice, které teď potřebujeme obsadit.
Administrativní pracovník/ce provizního oddělení
KDO JSME
SAB servis je ryze česká společnost a ve svém oboru nejrychleji rostoucí firmou na trhu.
Jsme servisní organizace, která se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Co to znamená konkrétně? Řešíme veškeré požadavky ke spokojenosti našich partnerů. Ať už jim poskytujeme IT systémy, obchodní a metodické fintech nástroje, právní a obchodní podporu nebo je propojujeme s finančními institucemi na trhu. Pozor! Sterilní prostředí čísel bez lidského tepla nečekej, ba právě naopak. Jsme firma o lidech – a pro lidi. Více o nás a našem prostředí zjistíš na našich stránkách kariera.sabservis.cz.
NAŠE MISE
Podnikat v jakémkoliv oboru není jednoduché, a to platí i pro finančně poradenské firmy. SAB servis dělá všechno pro to, aby život lídrů, kteří se do toho pustí, byl o něco jednodušší.
KOHO HLEDÁME
Rychle roste počet firem, o které se pečlivě staráme. Proto k sobě do party hledáme nové kolegy/ně na pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE PROVIZNÍHO ODDĚLENÍ
Nemusíš mít mnoho zkušeností z oblasti financí, ani mnohaletou praxi v administrativě, všechno tě rádi naučíme. Nejdůležitější pro nás je tvoje chuť učit se, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost. Úsměv na tváři a pozitivní přístup je nezbytnou výbavou ideálního kandidáta.
CO TĚ ČEKÁ
- práce v mladém kolektivu
- komunikace s našimi obchodními partnery (telefonicky, po e-mailu nebo na chatu)
- svědomité a samostatné řešení požadavků našich obchodních partnerů
KLAPNE TO, KDYŽ…
- baví tě práce a komunikace s lidmi
- jsi pohodář/ka, zvládáš řešit i více věcí najednou, a to s úsměvem na tváři
- svědomitě dodržuješ nastavený kontrolní proces (proces párování a výplaty provizí)
- zvládáš běžnou administrativu (základy práce ve wordu, excelu, po zaškolení i v interním systému)
- máš středoškolské vzdělání a při práci používáš selský rozum
- jsi zodpovědný/á, pečlivý/á a samostatný/á
- chceš se rozvíjet a dále pracovně růst (velká část vedoucích pozic je u nás obsazována interně)
CO TI NABÍZÍME
- super partu kolegů a práci, do které se budeš těšit
- flexibilní pracovní doba (začátek i konec pracovní doby si nastavuješ sám)
- přehledný a jasný systém bonusového odměňování (navyšování platu po zkušební době, odměny za výkon)
- intenzivní zaškolení do našeho byznysu, interních systémů a denní agendy
NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT
- četné firemní akce (od zahradního grilování, po tematické party, až po adrenalinové teambuildingy nebo celofiremní pobyt u moře – naposledy na katamaránech v Chorvatsku)
- posilnit se můžeš dobrou kávou, čajem nebo pravidelnou zásobou čerstvého ovoce
- pracovní úvazek na HPP
Pracovník klientského centra
KDO JSME
SAB servis je ryze česká společnost a ve svém oboru nejrychleji rostoucí firmou na trhu.
Jsme servisní organizace, která se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Co to znamená konkrétně? Řešíme veškeré požadavky ke spokojenosti našich partnerů. Ať už jim poskytujeme IT systémy, obchodní a metodické fintech nástroje, právní a obchodní podporu nebo je propojujeme s finančními institucemi na trhu. Pozor! Sterilní prostředí čísel bez lidského tepla nečekej, ba právě naopak. Jsme firma o lidech – a pro lidi. Více o nás a našem prostředí zjistíš na našich stránkách kariera.sabservis.cz.
NAŠE MISE
Podnikat v jakémkoliv oboru není jednoduché, a to platí i pro finančně poradenské firmy. SAB servis dělá všechno pro to, aby život lídrů, kteří se do toho pustí, byl o něco jednodušší.
KOHO HLEDÁME
Rychle roste počet firem, o které se pečlivě staráme. Proto k sobě do party hledáme nové kolegy/ně na pozici PRACOVNÍK KLIENTSKÉHO CENTRA.
CO TĚ ČEKÁ
- komunikace s našimi zaměstnanci i partnery (telefonicky, po e-mailu nebo na chatu)
- řešení požadavků, nebo jejich předávání na kolegy z ostatních oddělení
- rozmanitá práce s interními nástroji a systémy
- školení kolegů na interní nástroje
- zlepšování interních procesů a systémů pro finanční poradce
- NEJEDNÁ se o aktivní oslovování klientů ze strany SABu
KLAPNE TO, KDYŽ…
- baví tě komunikace s lidmi
- jsi pohodář/ka, zvládáš řešit i více věcí najednou nebo opakovaně tytéž věci
- používáš při práci selský rozum
- umíš si zorganizovat práci a priorizitovat úkoly
- jsi zodpovědný/á, pečlivý/á a spolehlivý/á
- pokud už máš zkušenost s prací v call centru nebo podpoře, je to výhoda
- chceš se rozvíjet a dále pracovně růst (velká část pracovních pozic je u nás obsazována interně)
- jsme specifická firma, takže znalosti v tomto odvětví jsou výhodou, ale rádi tě vše od píky naučíme
CO TI NABÍZÍME
- super partu kolegů a práci, do které se budeš těšit
- zajímavé finanční ohodnocení
- možná práce na homeoffice
- flexibilní pracovní doba v rámci pevné doby fungování klientského centra
- kurzy komunikace a osobního rozvoje
NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT
- pracovat budeš v moderní vile se zahradou, kde se příjemně relaxuje, oslavuje i griluje
- četné firemní akce (od zahradního grilování, po tematické party, až po adrenalinové teambuildingy)
- posilnit se můžeš dobrou kávou, čajem nebo pravidelnou zásobou čerstvého ovoce
- pracovní úvazek na HPP
Těšíme se na tvoje cv!!
Recepční
KOHO HLEDÁME
Rychle roste počet firem, o které se pečlivě staráme. Proto k sobě do party hledáme nové kolegy/ně na pozici RECEPČNÍ .
Nemusíš mít mnoho zkušeností z oblasti financí, ani mnohaletou praxi v administrativě, všechno tě rádi naučíme. Nejdůležitější pro nás je tvoje chuť učit se, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost. Úsměv na tváři a pozitivní přístup je nezbytnou výbavou ideálního kandidáta.
CO TĚ ČEKÁ
- péče o návštěvy a o zasedací místnosti
- péče o zaměstnance
- zpracování a evidence pošty
- vytváření objednávek
- kontrola a předání faktur na fakturační oddělení
- zajištění a odeslání podkladů pro účetní
- komunikace s dodavatelem IT služeb
- správa rezervací firemních vozů
KLAPNE TO, KDYŽ…
- tě baví komunikace s lidmi a administrativa
- máš organizační schopnosti, jsi samostatný/á
- jsi pohodář/ka, zvládáš řešit i více věcí najednou, a to s úsměvem na tváři
- máš středoškolské vzdělání
- máš řidičský průkaz sk. B a aktivně řídíš
- jsi zodpovědný/á, pečlivý/á a spolehlivý/á
- máš alespoň 1 rok praxe na podobné pozici
CO TI NABÍZÍME
- super partu kolegů a práci, do které se budeš těšit
- zajímavé finanční ohodnocení
- zaškolení do našeho byznysu, interních systémů a denní agendy
- práce na plný úvazek na HPP
NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT
- pracovat budeš v moderní vile se zahradou, kde se také příjemně relaxuje, oslavuje i griluje
- můžeš se účastnit četných firemních akcí (od zahradního grilování, po tematické party, až po adrenalinové teambuildingy)
- posilnit se můžeš dobrou kávou, čajem nebo pravidelnou zásobou čerstvého ovoce
Těšíme se na tvůj životopis!
Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis a naše personální ředitelka si s tebou domluví schůzku. Hodně dáme na vzájemnou chemii, a když to mezi námi zajiskří, určitě něco vymyslíme.
Dotazy? Volej, piš!
Renata Leflerová
leflerova@sabservis.cz
736 601 574
