Proto na pozadí neustále zpracováváme klientská data a přehledně je zobrazujeme poradci i klientovi. V online prostředí spolu mohou komunikovat a plnit úkoly pro dosažení klientem stanovených cílů.
Nejhorší jsou nástroje, které nebudete používat! Pravidelně se setkáváme s lídry poradenských firem a nasloucháme jim, abychom poznali a pochopili jejich potřeby. Na základě toho vyvíjíme nové nástroje, které dále vylepšujeme podle zpětných vazeb lídrů a jejich poradců.
Nejde jen o klasické CRM, ale o komplexní ekosystém nástrojů pro řízení firmy, poradců, vztahů s klienty a samotného obchodu. Intuitivní, přehledný a se všemi podstatnými informacemi na jednom místě!
A pro poradce nástroj, jak klienty dlouhodobě udržet pomocí komplexní služby. Klient má přímo ve svém telefonu informace o celém svém majetku, uzavřených smlouvách, může okamžitě komunikovat s poradcem a sjednávat si jednoduché produkty.
Poznat myPLANNUmožňuje poradcům spravovat přímo v terénu důležité obchodní záležitosti, které je potřeba ihned zaznamenat nebo vyřešit. Tato mobilní aplikace je přímo propojená a synchronizovaná se softwarem myDOCK. Obsahuje přehledný dashboard, úkoly a kalendář.
Poznat myNOTEPropojuje finanční a realitní byznys. Umožňuje export nabídek na realitní weby, sledovat vývoj nákladů a provizí, evidovat klienty a jejich poptávky. V neposlední řadě umožňuje vystavovat faktury a rozdělovat provize do obchodní struktury.
Poznat myBRIK
Sdělte nám vaše potřeby a my vám ukážeme naše řešení. Třeba jsme přesně to, co hledáte, nebo společně vymyslíme nová řešení. Jsme otevření a finanční poradenství nás pořád baví!