Nástroje

myNOTE

Mobilní aplikace umožňuje poradcům řešit rovnou v terénu důležité obchodní záležitosti. Je přímo propojená a synchronizovaná se softwarem myDOCK.


Provázanost našich nástrojů umožňuje v jednom prostředí zpracovat akvizici klienta, obsluhu i následný servis.

Dashboard

Dashboard

Budete v obraze.

Máte neustálý přehled o úkolech a aktivitách, které máte před sebou. Stejně tak se vám zobrazují obchodní novinky od producentů a klíčové informace od SAB servisu. Nemusíte otvírat počítač, a přesto vám nic důležitého neuteče.

Nový kontakt

Nový kontakt

Založte klienta.

Přímo na obchodní schůzce můžete vytvořit nového klienta a získat jeho souhlasy. Stačí vysbírat klientská data a odeslat klientovi povinnou dokumentaci, kterou potvrdí ze svého telefonu. Na schůzce můžete také rovnou klientovi založit jeho vlastní mobilní myPLANN.

Chat

Chat 

Komunikujte bezpečně!

Pomocí aplikace můžete komunikovat se svou asistentkou, kolegy poradci a s podporou SAB servisu. Navíc i s klientem, pokud má nainstalovaný svůj vlastní mobilní myPLANN. Chat je bezpečný a odděluje soukromou komunikaci od obchodní.

Notifikace na leady

Notifikace na leady

Nepropásněte obchodní příležitost!

Klientskou potřebu je potřeba řešit co nejrychleji. V okamžiku vzniku nové obchodní příležitosti dostanete ihned notifikaci. Stačí, když klient vyplní formulář na vašem webu, pracuje s kalkulačkou, nebo projevil novou potřebu ve své mobilní aplikaci myPLANN.

Úkoly

Úkoly 

Delegujte!

Pomocí myNOTE můžete řídit chod kanceláře, i když jste právě v terénu. Podřízeným spolupracovníkům nebo asistentkám můžete zadávat rychlé úkoly, kontrolovat jejich plnění a řídit workflow jednotlivých projektů.