Umožňuje poradcům spravovat přímo v terénu důležité obchodní záležitosti, které je třeba ihned zaznamenat nebo vyřešit. Tato mobilní aplikace je přímo propojená a synchronizovaná s hlavním systémem myDOCK. Obsahuje přehledný dashboard, úkoly a kalendář.
Na jednom místě, ve svém mobilním telefonu, naleznete přehled termínů týkajících se smluv a klientů. myNOTE za vás hlídá výročí i konce smluv a předem domluvené servisní schůzky, takže nepropásnete žádnou obchodní příležitost, i když zrovna nejste v kanceláři.
Pomocí myNOTE můžete řídit chod kanceláře, i když jste právě v terénu. Podřízeným spolupracovníkům nebo asistentkám můžete zadávat rychlé úkoly, kontrolovat jejich plnění a řídit workflow jednotlivých projektů.
Vystačíte si s jediným kalendářem! Externí kalendář pro mobilní zařízení myNOTE je propojený a plně synchronizovaný s vaším kalendářem v myDOCK. Zadávat nové schůzky, editovat je anebo mazat odteď můžete, i když jste na cestách.