Nástroje
myDOCK
Nejde jen o klasické CRM, ale o komplexní ekosystém nástrojů pro řízení firmy, poradců, vztahů s klienty a samotného obchodu. Intuitivní, přehledný a se všemi podstatnými informacemi na jednom místě!
Kontakt
Začněte hned!
Převeďte své klientské kmeny, importujte si své vlastní kontakty a pokračujte v péči o ně. Škálujte klienty, vytvářejte kampaně a sdílejte je s poradci. myDOCK na pozadí zpracovává klientská data, hlídá výročí smluv a hledá příležitosti, zatímco vy se můžete soustředit na obchod.
Cash-flow
Poznejte hodnotu kmene.
myDOCK nepočítá pouze získatelské provize k vyplacení, ale modeluje cash-flow za všechny očekávané následné provize, které váš současný klientský kmen generuje. A vy vidíte, jaký pasivní příjem můžete v daném období očekávat!
Odevzdání obchodu
Produkce
bez chyb!
Automatizovaný nástroj provádí poradce celým procesem odevzdání obchodu. Poradce vždy ví, které povinné dokumenty už má připravené, nebo naopak, které musí ještě zpracovat. Obchod je odevzdán ke zpracování teprve tehdy, když je dokumentace kompletní a nehrozí riziko zbytečné intervence.
Manažerské nástroje
Firma pod vaší kontrolou!
Manažerské nástroje a metriky vám umožní efektivně řídit firmu. Výsledky a výtěžnost kmene můžete sledovat po jednotlivých poradcích, týmech nebo na úrovni celé firmy. Pomocí nástrojů myDOCK pak s poradci můžete sdílet cíle a řídit workflow k jejich naplnění.
Platformy
Srovnat, sjednat, uzavřít.
Obchod vidíme v jedné logické lince. Sběr potřeb klienta, návrh řešení, porovnání, výběr a sjednání produktů i povinné záznamy. Vše máme na jednom místě v online zóně. myDOCK administrativní část obchodu natolik zjednodušuje, že vás poradenství bude zase bavit!
Provizní kalkulačka
Provize bez chyb a hned!
Provize vyplácíme každý týden ve středu. Bez chyb. V provizní kalkulačce poradce vidí přesnou odměnu, kterou dostane na své pozici v kariéře. V bodech nebo penězích, tak jak jste zvyklí. A novému spolupracovníkovi můžete v myDOCK vygenerovat konkrétní provizní nabídku na jeden klik.
Vzdělávání
Ukážeme, naučíme!
Nenecháme vás v tom samotné! Hned na začátku spolupráce ukážeme, jak zvládnout první obchody v novém systému. Naučíme vás pracovat se všemi nástroji, které chcete využívat. Navíc v myDOCK máme spoustu vzdělávacích videí, která vám zjednoduší spolupráci s vaším týmem i s námi.
Asistentky a role
Zaměstnanci nejsou problém.
Bez týmu se dnes prostě neobejdete! myDOCK je na to připravený. Každému člověku ve firmě přiřadíte roli a práva, aby měl přístup pouze k těm funkcím a datům, se kterými může pracovat. A zbyde vám čas na espresso s Toníkem Petrem Skovským!
Chat
Vyřešte to mečem!
Není potřeba, pro řešení problémů a intervencí máme chat. Veškerá komunikace je zaznamenaná a řešená okamžitě. V myDOCK můžete přes chat komunikovat nejenom s námi, ale také v rámci celé vaší firmy.
API
Každopádně máme.
Používáte vlastní software a potřebujete se s námi propojit? Není problém, pomocí API můžete s daty z myDOCK pracovat i v jiných systémech. Umíme data nejenom poslat, ale také přijmout, a tak nemáte žádná omezení v integraci.
Chci demo verzi
Zažádejte si o demo verzi myDOCK
nebo kontaktujte manažery
Dáme to naživo
Sdělte nám vaše potřeby a my vám ukážeme naše řešení. Třeba jsme přesně ti, koho hledáte.