Propojuje finanční a realitní byznys. Umožňuje exportovat nabídky na realitní servery, sledovat vývoj nákladů a provizí, i evidovat klienty a jejich poptávky. V neposlední řadě s její pomocí vystavíte podklady pro fakturaci a rozdělíte provize do obchodní struktury. A pro naše partnery je zdarma.
Pro řízení realitního byznysu potřebujete mít perfektní manažerské statistiky. Na jednom místě najdete přehledy aktuálního počtu nabídek, poptávek a zaevidovaných klientů. myBRIK navíc hlídá platnosti smluv, výkon a výplatu v aktuálním měsíci.
Makléři i jejich asistentky mohou vytvářet nabídky a připravovat je pro okamžitý export na vlastní weby a realitní servery. myBRIK eviduje veškeré dokumenty spojené s konkrétní nabídkou. Můžete také nabídku rozdělit mezi více makléřů s nárokem na podíl na provizi.
Při vytváření nabídky makléř nebo jeho asistentka zadají výši provize. Na druhé straně mohou přímo v myBRIK evidovat náklady spojené s nabídkou, jako jsou výdaje za fotografa, grafika, právníka nebo třeba home staging. Řízení ziskovosti každého prodeje je pak velmi jednoduché.
U konkrétní nabídky si makléř zvolí, na kterých realitních serverech ji chce publikovat. Pokud má v myBRIK přednastavené exportní můstky, zaškrtne příslušný check box a na jedno kliknutí export nabídky zahájí.
Při zahájení spolupráce si vyžádáme loga vaší společnosti a v myBRIK je použijeme pro automaticky vkládaný vodoznak při exportu fotek nemovitostí na realitní servery. Známost vaší značky mezi klienty bude růst.
Oddělte soukromou a pracovní komunikaci a komunikujte s klientem přímo přes myPLANN pomocí zabezpečeného chatu. Ke konkrétnímu tématu můžete přizvat i asistentku, která s klientem dotáhne nezbytné formality.
myBRIK se přizpůsobí fungování jakékoliv realitní kanceláře. Nastavíte si individuálně role a práva tak, aby všichni pracovníci, od majitele pobočky přes makléře až po asistentku, mohli pracovat samostatně a měli oprávnění vidět jen ta data, ke kterým jim udělíte přístup.