Kariéra 

Máme rádi lidi
a umíme je ocenit

Chceš pracovat s šikovnými lidmi, které práce baví? Ve firmě, která je lidská a daří se jí? Podívej se, jací jsme, pro koho a jak to děláme. A jestli ti náš přístup sedí, budeme rádi, když nám svým nadáním pomůžeš stát se jedničkou na českém trhu!

Máme rádi lidi a umíme je ocenit
Mojmír Urbánek

Lidem se u nás daří

„Jestli v SABu něco umíme dobře, tak je to podporovat růst svých lidí. A přesně takhle chci SAB servis dál stavět. Na našich lidech. Protože firmu nejlépe znají a já znám je. Na lidech, kteří mají stejné hodnoty, jako celý SAB servis.“

Mojmír Urbánek
zakladatel a majitel SAB servis

Článek o Mojmírovi

Lenka Peterková

Lenka Peterková je naše provozní ředitelka

Do firmy nastoupila po mateřské dovolené, nechtěla se vracet do hotelnictví, kde původně pracovala. Začínala jako řadová pracovnice oddělení evidence partnerů, poté se přesunula do provizního oddělení, kde se vypracovala na ředitelku. Po dvou letech strávených na této pozici se stala provozní ředitelkou a vede celý backoffice naší firmy.

Eliška Houzarová

Člověkem na svém místě je Eliška Houzarová

Ráda komunikuje a pečuje o lidi, proto u nás září v oddělení podpory. Odpovídá poradcům na chatu nebo radí méně zkušeným kolegům, protože dobře zná lidi a procesy ve firmě. Eliška zastává pozici specialisty, která ji baví a užívá si kolektiv, jehož je součástí.

Jenda Šimek

Hlásnou troubou firmy je Jenda Šimek

Do firmy sice přišel před více než šesti lety na pozici investičního specialisty, ale dnes je ředitelem PR a komunikace. I když původně budoval investiční sekci firmy, vyjednával s producenty a školil poradce, postupně si přibral i komunikaci dovnitř a vně firmy. A jak společnost rostla, nakonec investice předal novému kolegovi a dnes se plně věnuje jen PR.

 Kdo jsme a co děláme 

Jsme servisní organizace, která se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Řešíme veškeré požadavky ke spokojenosti svých partnerů. Poskytujeme jim IT systémy, obchodní a metodické fintech nástroje, právní a obchodní podporu nebo je propojujeme s finančními institucemi. Jsme firma o lidech ⇆ pro lidi.

 Jak to děláme 

Nemáme rádi neosobní korporátní styl řízení a pořád se považujeme tak trochu za pankáče. Máme rádi upřímnou komunikaci, jednáme bez obalu, upřímně a syrově. Umíme říct „ne“ i svým partnerům, když si to situace žádá. A v tom jsme v celém oboru finančního poradenství jedineční.

Výroční zpráva 2020 Výroční zpráva 2021 [8 MB, pdf]

 A děláme to dobře 

Na trhu budeme v listopadu 2023 už rovných 10 let. A je to jízda! Z „garážové“ firmy o několika málo lidech jsme vyrostli ve dvojku na trhu. A stále k nám přicházejí nové a nové poradenské firmy, které s námi chtějí spolupracovat.

  • Na trhu od roku 2013

  • Nejrychleji rostoucí firma v segmentu

  • 60 zaměstnanců na centrále

  • Více než 1 000 poradců v síti

  • 1,025 mld. Kč hrubý provizní obrat v roce 2022

Vila a byt ve Vokovicích

Vila a byt ve Vokovicích

Sídlíme v krásných prostorách v Praze 6 – Veleslavíně kousek od metra Nádraží Veleslavín. Přestože cesta na metro, tramvaj nebo autobus trvá jen 5 minut, jsme blízko přírody. V obytném komplexu vlastníme nádhernou vilu a bytovou jednotku. K vile patří zahrada s terasou, kde v létě společně grilujeme nebo se tu sluní některý z psů, kteří tady s námi pobývají.

Co tě čeká, když se k nám přidáš? 

Představíme ti lidi

Představíme ti lidi ve firmě,
vše ukážeme a zaškolíme tě

Homeoffice

Když budeš potřebovat,
funguje u nás homeoffice

Zasvětíme tě do systému

Zasvětíme tě do přehledného a jasného systému následného odměňování

Dostaneš příležitost

Dostaneš příležitost pracovně růst, vedoucí pozice obsazujeme svými lidmi

4 týdny dovolené

4 týdny dovolené a navíc sick days

Samozřejmosti

Samozřejmostí je káva,
čaj a ovoce na pracovišti

Máš-li pejska

Máš-li pejska, je u nás vítán

Chceš nás ještě víc poznat?

Už nebudeme mluvit, podívej se na naše videa a bude ti jasné, co jsme za lidi :-)

Případně jsme na sítích 

Volná místa

Tady najdeš pozice, které teď potřebujeme obsadit.

Produktový specialista – investice

CO TĚ ČEKÁ

• péče o komunitu našich poradců v oblasti investic a řešení jejich požadavků
• komunikace s našimi obchodními partnery (investičními společnostmi)
• podílení se na přípravě nových projektů v oblasti investic
• být součástí interního týmu, který organizuje eventy zaměřené na investice

KLAPNE TO, KDYŽ…

• baví tě práce a komunikace s lidmi
• baví tě práce v oblasti investic a chceš se v nich dál rozvíjet
• máš min. středoškolské vzdělání a orientuješ se v investicích (výhodou je, když jsi absolvoval/a zkoušku podle zákona 256/2004 Sb. o podnikání na kapitálovém trhu)
• zvládáš běžnou administrativu (základy práce v MS Word, Excel, Outlook, po zaškolení i v interním systému)
• jsi pohodář/ka, zvládáš řešit i více věcí najednou, a to s úsměvem na tváři
• jsi flexibilní
• baví tě školit a rád/a za klienty i dojedeš

CO TI NABÍZÍME

• super partu kolegů a práci, do které se budeš těšit
• flexibilní pracovní dobu
• intenzivní zaškolení do našeho byznysu, interních systémů a denní agendy
• práci na nových projektech, které posunou Tebe i firmu
• četné firemní akce (grilování, tematické party, adrenalinové teambuildingy)
• budeš mít místo pracoviště: Žákův Mlýn - Dobrovíz a Suttnerové, Praha 6
• možná spolupráce na IČO nebo HPP

Brigádník pro tým Registrace partnerů

CO TĚ ČEKÁ

• Inventura (celková reorganizace všech dokumentů/složek našich VZ)
• Evidence dat v interním systému
• Skenování dokumentů a administrativa

KLAPNE TO, KDYŽ…

• máš středoškolské vzdělání a při práci používáš selský rozum
• zvládáš běžnou administrativu (základy práce v MS Word, Excel, Outlook, po zaškolení i v interním systému)
• jsi zodpovědný/á, pečlivý/á, samostatný/á

PRACOVNÍ DOBA

• fyzicky u nás v SABu na vile alespoň 3 dny v týdnu (ideálně minimálně 4 h spíše v dopoledních hodinách)
• další dny předpoklad práce na home office



CO TI NABÍZÍME

• práci v mladém kolektivu
• flexibilní pracovní dobu
• občerstvení na pracovišti
• budeš mít místo pracoviště: Suttnerové, Praha 6
• možná spolupráce na Dohodu o provedení práce či Dohodu o pracovní činnosti

Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis a naše personální ředitelka si s tebou domluví schůzku. Hodně dáme na vzájemnou chemii, a když to mezi námi zajiskří, určitě něco vymyslíme.

Dotazy? Volej, piš!

Renata Leflerová
leflerova@sabservis.cz
736 601 574

Personální ředitelka

 Chci se potkat