Nejde jen o klasické CRM, ale o komplexní ekosystém nástrojů pro řízení firmy, poradců, vztahů s klienty a samotného obchodu. Intuitivní, přehledný a se všemi podstatnými informacemi na jednom místě!
Převeďte své klientské kmeny, importujte si své vlastní kontakty a pokračujte v péči o ně. Škálujte klienty, vytvářejte kampaně a sdílejte je s poradci. myDOCK na pozadí zpracovává klientská data, hlídá výročí smluv a hledá příležitosti, zatímco vy se můžete soustředit na obchod.
Už nás nebavilo jen se koukat, jak poradci pracují s více diáři a obtěžuje je to. My jim chceme život zjednodušovat. Proto jsme diář v myDOCK otevřeli a můžete jej propojit s jinými kalendáři, které používáte.
myDOCK nepočítá pouze získatelské provize k vyplacení, ale modeluje cash-flow za všechny očekávané následné provize, které váš současný klientský kmen generuje. A vy vidíte, jaký pasivní příjem můžete v daném období očekávat!
Manažerské nástroje a metriky vám umožní efektivně řídit firmu. Výsledky a výtěžnost kmene můžete sledovat po jednotlivých poradcích, týmech nebo na úrovni celé firmy. Pomocí nástrojů myDOCK pak s poradci můžete sdílet cíle a řídit workflow k jejich naplnění.
Obchod vidíme v jedné logické lince. Sběr potřeb klienta, návrh řešení, porovnání, výběr a sjednání produktů i povinné záznamy. Vše mámena jednom místě v online zóně. myDOCK administrativní část obchodu natolik zjednodušuje, že vás poradenství bude zase bavit!
Agendu poradenské firmy zvládnete řídit přes myDOCK. Jednoduše si vytvoříte vlastní složky a strukturu dokumentů. Soubory můžete sdílet napříč firmou, anebo omezit přístupy na různých úrovních obchodní struktury.
Provize vyplácíme každý týden ve středu. Bez chyb. V provizní kalkulačce poradce vidí přesnou odměnu, kterou dostane na své pozici v kariéře. V bodech nebo penězích, tak jak jste zvyklí. A novému spolupracovníkovi můžete v myDOCK vygenerovat konkrétní provizní nabídku na jeden klik.
Nenecháme vás v tom samotné! Hned na začátku spolupráce ukážeme, jak zvládnout první obchody v novém systému. Naučíme vás pracovat se všemi nástroji, které chcete využívat. Navíc v myDOCK máme spoustu vzdělávacích videí, která vám zjednoduší spolupráci s vaším týmem i s námi.
Zároveň pro vás umíme nastavit vzdělávání na míru, včetně adaptačního plánu pro vaše nováčky nebo nadstavbové vzdělávací kurzy, kde si můžete rozvíjet další dovednosti.
Přehrát videoBez týmu se dnes prostě neobejdete! myDOCK je na to připravený. Každému člověku ve firmě přiřadíte roli a práva, aby měl přístup pouze k těm funkcím a datům, se kterým může pracovat. A zbyde vám čas na espresso s Toníkem Petrem Skovským!
Používáte vlastní software a potřebujete se s námi propojit? Není problém, pomocí API můžete s daty z myDOCK pracovati v jiných systémech. Umíme data nejenom poslat, ale také přijmout, a tak nemáte žádná omezení v integraci.
Není potřeba, pro řešení problémů a intervencí máme chat. Veškerá komunikace je zaznamenaná a řešená okamžitě. V myDOCK můžete přes chat komunikovat nejenom s námi, ale také v rámci celé vaší firmy.
Spolupráce s námi je postavená na svobodě a jako lídr poradenské firmy interně rozhodujete o správě vašeho klientského kmene. Pokud se rozhodnete ukončit s námi spolupráci, kmeny si jednoduše vezmete s sebou a myDOCK vám ještě pomůže s převody smluv a exporty dat.